1ο ΓΕΛ Αιγίου
Μαθήτρια του 1ου ΓΕΛ Αιγίου Παγκόσμια Πρωταθλήτρια Νεανίδων στο Kick Boxing
Η σχολική κοινότητα του 1ου ΓΕΛ Αιγίου συγχαίρει δημόσια την μαθήτρια του σχολείου Γεωργία Καραφλού που αναδείχθηκε παγκόσμια πρωταθλήτρια Νεανίδων στο Kick Boxing, στο παγκόσμιο πρωτάθλημα που διεξήχθη στη Βενετία της Ιταλίας!
Πρόκειται για μια τεράστια επιτυχία που γεμίζει περηφάνια τόσο την ίδια, την οικογένεια και τον προπονητή της, όσο και το σχολείο, τους συμμαθητές και φυσικά τους καθηγητές της. Είναι το επιστέγασμα μιας πολύχρονης πορείας και προσπάθειας, καθώς η Γεωργία έχει αφιερωθεί από μικρή ηλικία στον αθλητισμό και τον πρωταθλητισμό.
Η επιτυχία της αποτελεί ζωντανό παράδειγμα για όλους μας,
καθώς αποδεικνύει ότι η προσπάθεια,
όταν συνοδεύεται από οργάνωση, μεθοδικότητα,
ήθος και αξιοπρέπεια, πάντα αμείβεται!
Πάντα επιτυχίες!!!!!!
Αναφορές:
Καλή Σχολική Χρονιά 2018-19
Η διεύθυνση κι ο σύλλογος διδασκόντων του 1ου ΓΕΛ Αιγίου εύχονται σε όλους τους μαθητές καλή και δημιουργική σχολική χρονιά!
Ενημερώνουμε πως ο αγιασμός στο σχολείο μας θα τελεστεί στις 11 Σεπτεμβρίου, στις 9:00 π.μ.
Επίσης καλούμε όλους τους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών της Α` τάξης να περάσουν από τη γραμματεία του σχολείου για επιβεβαίωση/οριστικοποίηση της ηλεκτρονικής εγγραφής.
Θεατρική Παράσταση 1ου ΓΕΛ Αιγίου
Η Θεατρική Ομάδα του 1ου ΓΕ.Λ. Αιγίου, «Απόψε αυτοσχεδιάζουμε…», εφέτος «μέθυσε» με τις μυρουδιές του Λόρκα, με τη θαμπάδα της ομορφιάς των στίχων του Γκάτσου, με τις ευαίσθητες νότες του Χατζιδάκι κι έφτιαξε την παράσταση «Ματωμένος Γάμος».
Το σχολείο μας σας καλεί να την απολαύσουμε μαζί την προσεχή Κυριακή, 1η Ιουλίου, ώρα 9.15 μ.μ. στον προαύλιο χώρο του 1ου ΓΕ.Λ. Αιγίου.
Τα παιδιά μας θα χαρούν ιδιαίτερα να έχουν την υποστήριξή σας.
Αναφορές:
ΑΣΕΠ - Γραπτός Διαγωνισμός Α.Α.Δ.Ε. [7-8/07/2018]
Το σχολείο μας αποτελεί εξεταστικό κέντρο για τον κάτωθι διαγωνισμό του ΑΣΕΠ
Δελτίο Τύπου:
_
Δεύτερη συνάντηση στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ KA201 «Learn to code using robots - PROBOT » στο Τορίνο της Ιταλίας
Από τη Δευτέρα 14 Μαΐου 2018 έως και την Τρίτη 15 Μαΐου 2018, πραγματοποιήθηκε στο Τορίνο η δεύτερη διακρατική συνάντηση στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Εκπαιδευτικού Προγράμματος Erasmus+ ΚΑ201 «Learn to code using robots - PROBOT», το οποίο έχει ως στόχο την δημιουργία διεπιστημονικών projects κατασκευής LegoEV3 ρομπότ και προγραμματισμού τους σε γλώσσα Python, δηλ. μαθημάτων στα πλαίσια της λεγόμενης εκπαίδευσης STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) που θα βοηθήσουν τους μαθητές να κατανοήσουν τις Θετικές/Τεχνολογικές επιστήμες με έναν βιωματικό τρόπο.
Η συνάντηση φιλοξενήθηκε στο σχολείο «I.I.S. Erasmo da Rotterdam» του Τορίνο, με υπεύθυνο τον καθηγητή κ. Dario Barca. Το σχολείο μας εκπροσωπήθηκε από τους καθηγητές Πληροφορικής Διαμαντόπουλο Νικόλαο και Σπανό Ηλία. Εκτός από την ελληνική και την ιταλική ομάδα, στη συνάντηση συμμετείχαν και οι ομάδες από τα υπόλοιπα μέλη του προγ/τος που είναι: το Πανεπιστήμιο Σιλεσίας στο Κατοβίτσε Πολωνίας (συντονιστής έργου), το Διεθνές Πανεπιστημιακό Κέντρο Εκπαίδευσης και Διεπιστημονικών Σπουδών της Σιλεσίας «EDU-RES», το Πολωνικό σχολείο «Akademicki Zespol Szkol Ogolnoksztalcacych nr 2» του Χορζόφ, το Λύκειο «Jurija Vege» της πόλης Idrija της Σλοβενίας, το Τεχνολογικό Λύκειο του Κάουνας της Λιθουανίας και το Λύκειο «Jane Sandanski» στην Strumica της πΓΔΜ.
Η δεύτερη αυτή συνάντηση, την 1η ημέρα της συνάντησης, είχε ως κύριο άξονα την παρουσίαση από τους συμμετέχοντες των σχολείων των πρακτικών STEMμαθημάτων που ανέπτυξαν την προηγούμενη περίοδο του προγράμματος, τα οποία -σύμφωνα με τον σκοπό του προγράμματος- προβλέπεται να ενισχύσουν την ελκυστικότητα των Θετικών/Τεχνολογικών Επιστημών στο σχολείο και να δράσουν αποτρεπτικά στην αντίληψη πολλών μαθητών ότι τα μαθήματα αυτά είναι πολύ θεωρητικά για να είναι χρήσιμα για οτιδήποτε στη ζωή τους. Τα συμπεράσματα μετά την παρουσίαση των STEM μαθημάτων ήταν τα εξής:
- Μέσα από την σειρά των ειδικά σχεδιασμένων δραστηριοτήτων, τα παιδιά μπορούν να μάθουν τα βασικά δομικά υλικά μιας κατασκευής, να ανακαλύψουν τις μηχανές (τροχαλίες, γρανάζια, ρόδες, άξονες, μοχλοί), να εξερευνήσουν τους διάφορους τρόπους λειτουργίας τους, να ανακαλύψουν τους νόμους της μηχανικής εξερευνώντας και παρατηρώντας τους μηχανισμούς που κατασκευάζουν οι ίδιοι βήμα-βήμα και γενικά να αποκτήσουν κατασκευαστικές ικανότητες.
- Τα παιδιά μπορούν να κατανοήσουν τα φυσικά μεγέθη της Μηχανικής (ταχύτητα, δύναμη, ροπή, τριβή κ.λπ.) και υπολογίζουν φυσικές ποσότητες που επιδρούν στη σχεδίαση και τη λειτουργία της κατασκευής τους, όπως η απόσταση, η γωνία βολής, το μήκος του άξονα μέσα από τον πειραματισμό, με την γνώση να γίνεται διασκέδαση.
- Συνδυάζοντας γνώσεις από τις φυσικές επιστήμες, την τεχνολογία (χρησιμοποιούν αλγοριθμικό τρόπο σκέψης), τη μηχανική και τα μαθηματικά, τα παιδιά λειτουργούν μεθοδικά με στόχο πάντα να δώσουν τη λύση σε κάποιο πρόβλημα.
- Γενικά με την έμφαση στην πρακτική εξάσκηση, τα παιδιά αντιλαμβάνονται φαινόμενα που θα ήταν πολύ δύσκολο να κατανοήσουν σε θεωρητικό επίπεδο.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ 2018 - Δελτίο Τύπου για υποψηφίους Τ.Ε.Φ.Α.Α.
Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, υπενθυμίζεται ότι η υγειονομική εξέταση και πρακτική δοκιμασία (Αγωνίσματα) των υποψηφίων για τα Τ.Ε.Φ.Α.Α., θα διεξαχθούν από την Τρίτη 19 Ιουνίου 2018 μέχρι και την Παρασκευή 29 Ιουνίου 2018.
Ολόκληρο το δελτίο τύπου διαθέσιμο εδώ
Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής - Δήλωση Προτίμησης
Εθελοντική Αιμοδοσία 2018
Με ιδιαίτερη ωριμότητα, απόλυτα συνειδητοποιημένοι και με διάθεση προσφοράς προς τον συνάνθρωπο, μαθητές της Γ’ τάξης του 1ου ΓΕΛ Αιγίου συμμετείχαν σε εθελοντική αιμοδοσία που διοργάνωσε το σχολείο την Πέμπτη 19 Απριλίου 2018, στο Νοσοκομείο Αιγίου.
Πάρα πολλοί μαθητές (συνολικά προσήλθαν 32 και έδωσαν αίμα οι 21) αλλά και εκπαιδευτικοί του σχολείου συμμετείχαν στην εθελοντική δράση που αποτελεί παράδοση 25 χρόνων για την σχολική κοινότητα του 1ου ΓΕΛ Αιγίου, μυώντας όλο και περισσότερους μαθητές στην σημασία της προσφοράς αίματος προς τον συνάνθρωπο! Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί για την δραστηριότητα αυτή ήταν ο υποδιευθυντής του σχολείου Ανδρέας Κουνάβης και ο Νικόλαος Θέος που συμμετείχαν και στην αιμοδοσία στην οποία έλαβε μέρος και ο καθηγητής πληροφορικής Ηλίας Σπανός.
Η εκπαιδευτική κοινότητα του σχολείου συγχαίρει όλους τους μαθητές που υλοποίησαν και συμμετείχαν σε αυτή τη δράση, καθώς και τους εκπαιδευτικούς που εμπνεύστηκαν και έφεραν σε πέρας με τόση επιτυχία αυτό το πρόγραμμα.
Φιλοξενία στο σχολείο μας της τελευταίας συνάντησης μαθητών / καθηγητών του Erasmus+ έργου DREAM
Το 1ο Γενικό Λύκειο Αιγίου είχε τη χαρά να φιλοξενήσει 13 εκπαιδευτικούς και 11 μαθητές/τριες από την Ρουμανία και την Πορτογαλία στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος Erasmus+: “DREAM (Discover Real Everywhere Application of Mathematics)”. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στις 23 - 27 Απριλίου 2018.
Για την υλοποίηση του προγράμματος όλες οι ομάδες καθηγητών/τριών και μαθητών/τριών, συμμετείχαν σε δραστηριότητες σε σχέση με την εφαρμογή των μαθηματικών στην καθημερινή μας πρακτική τόσο στο χώρο του σχολείου όσο και στην Εστία Επιστημών Πάτρας.
Παράλληλα οι επισκέπτες μας είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν τις ομορφιές της πατρίδας μας, όπως τα Καλάβρυτα (Μουσείο Ολοκαυτώματος, Μέγα Σπήλαιο), την Αρχαία Ολυμπία (Αρχαιολογικό Χώρο, Μουσείο) και σημαντικά αξιοθέατα του Αιγίου (Αρχαιολογικό Μουσείο, Αρχοντικό Παναγιωτόπουλου, Παναγία Φανερωμένη, Ψηλά Αλώνια, Γαλαξιδιώτικα, Παναγία Τρυπητή, Πλάτανος Παυσανία/Δώδεκα Βρύσες). Οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να συναναστραφούν, να συνεργαστούν και να αναπτύξουν φιλίες με τους ξένους μαθητές και μαθήτριες. Οι γνώσεις και οι εμπειρίες πολλές.
Οι στόχοι της εκπαιδευτικής συνάντησης επιτεύχθηκαν μέσα σε κλίμα συνεργασίας και δημιουργικότητας από όλους τους μαθητές/τριες που πήραν μέρος, αλλά και τους εκπαιδευτικούς, γεγονός που μας δίνει την ώθηση και τη δύναμη να συνεχίσουμε με αισιοδοξία. Άλλωστε είναι γεγονός ότι η καλλιέργεια οικουμενικής συνείδησης και η εμπέδωση των ανθρωπιστικών αξιών πρέπει να είναι στόχος κάθε σχολικής μονάδας και γενικότερα ενός εκπαιδευτικού συστήματος που θέλει να διαμορφώνει προσωπικότητες που μπορούν να ανταπεξέλθουν στις προκλήσεις της σύγχρονης εποχής με κριτικό πνεύμα και διάθεση προσφοράς.