Erasmus+ έργο "TIME for Digitalization" - 1ος χρόνος
Το σχολείο μας υλοποιεί από τον Μάρτιο του 2021 ένα νέο έργο Erasmus+ ΚΑ226, με την ονομασία «TIME for Digitalization» συνεργαζόμενο με δύο Ρουμάνικα σχολεία, το National College C.D. Loga και το National college Moise Nicoara και ένα Σέρβικο σχολείο, το Gimnazija Jovan Jovanovic Zmaj.
Το έργο αυτό στοχεύει πρωτίστως στην ανάπτυξη των ψηφιακής ικανότητας και της διαθεματικής αντίληψης 400 περίπου μαθητών με τη συμμετοχή τους σε δραστηριότητες που σαν τελικό απτό αποτέλεσμα θα έχουν την δημιουργία μιας ψηφιακής βιβλιοθήκης με ανοιχτό εκπαιδευτικό υλικό (βίντεο, παρουσιάσεις, σχέδια μαθημάτων κλπ.) με περιεχόμενο την διαθεματική ανάλυση του χρόνου για 4 βασικές ενότητες:
- ο χρόνος στην Λογοτεχνία και την Τέχνη,
- ο χρόνος στα Μαθηματικά και την Φιλοσοφία,
- ο χρόνος στην Επιστήμη και την Ρομποτική και
- ο χρόνος στην Ιστορία και στην προσέγγιση STEM.
Το έργο παράλληλα στοχεύει στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων διαδικτυακής διδασκαλίας 24 εκπαιδευτικών με τη συμμετοχή τους σε πιστοποιημένη εκπαίδευση στις ψηφιακές μεθόδους εκπαίδευσης για 8 εβδομάδες, καθώς και των ψηφιακών ικανοτήτων τους με την πρακτική εφαρμογή στην τάξη του πρωτότυπου διαθεματικού υλικού με θέμα τον χρόνο που θα αναπτυχθεί κατά τη διάρκεια των 24 μηνών του έργου. Επίσης, αναμένεται ότι 100 επιπλέον εκπαιδευτικοί θα βελτιώσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες και τον τρόπο διδασκαλίας τους εμπνεόμενοι από τις πρακτικές του έργου.
Για την συνεργασία μεταξύ των μαθητών στην διαθεματική ψηφιακή προσέγγιση του χρόνου έχουν αναπτυχθεί τέσσερα (4) eTwinning έργα, ένα από κάθε σχολείο. Οι μαθητές των 4 σχολείων συναντώνται διαδικτυακά 4 φορές κάθε μήνα στην πλατφόρμα Google Meet και παρουσιάζουν το διαθεματικό υλικό που έχουν αναπτύξει με την καθοδήγηση των καθηγητών τους και συζητούν πάνω σε αυτό τις απορίες τους και δυνατούς τρόπους βελτίωσής του.
Το σχολείο μας είναι συντονιστής στην διαθεματική ενότητα για τον «χρόνο στην Επιστήμη και την Ρομποτική», υπεύθυνο για την αξιολόγηση του έργου με τη δημιουργία συγκεκριμένων δεικτών αξιολόγησης και τη δημιουργία ενός βίντεο που θα παρουσιάζει συνολικά την πορεία του έργου.
Hits: 420