Erasmus+ project "Visual Aids" - Δράσεις 1ου έτους

Category: VisualAids [2020-23] Published: Friday, 27 August 2021

User Rating: 0 / 5

Star inactiveStar inactiveStar inactiveStar inactiveStar inactive
 

Visual aids to make learning/teaching easier

Αρχική Διάρκεια:24 μήνες

Ιστοσελίδα: http://vamlte.eu/output.html

Εταίροι: Το 1ο ΓΕΛ Αιγίου συμπράττει με πέντε ευρωπαϊκά σχολεία:

  1. Stredni prumy slovaskola elektrotechnicka a Vyssi odborna skola Pardubice (Τσεχία, πόλη Pardubice) = ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ
  2. (Σλοβακία, πόλη Presov)
  3. (Σουηδία, πόλη Vaggeryd)
  4. (Βουλγαρία, πόλη Μπουργκάς)
  5. (Γαλλία, πόλη Dijon)

Σύντομη περιγραφή: Κάθε σχολείο πρόκειται να δημιουργήσει 6 ποιοτικά βίντεο 6-10 λεπτών που θα πρέπει να οπτικοποιούν τεχνικά μαθήματα. Ο βασικός στόχος είναι οι μαθητές να μάθουν / εμβαθύνουν τις γνώσεις/δεξιότητες που απαιτούνται για την ποιοτική παραγωγή βίντεο και οι καθηγητές να διαμορφώσουν μια μεθοδολογία για την διδασκαλία της δημιουργίας ενός video. Όλοι θα μάθουν επίσης τα βασικά των προγραμμάτων που χρησιμοποιούνται για την δημιουργία/επεξεργασία βίντεο (Adobe Premium, Adobe Ilustration, Photoshop), Επίσης στόχος είναι να γίνει η εκμάθηση των δύσκολων σημείων των τεχνικών μαθημάτων της πιο ξεκάθαρη, κατανοητή για τους μαθητές και οι καθηγητές να αποκτήσουν κάποια video για να διευκολύνουν την εξήγηση σε δύσκολες έννοιες του μαθήματός τους. Το σχολείο μας θα κατασκευάσει video για την περιγραφή και χρήση της 3D σχεδίασης / εκτύπωσης και για την ψηφιακή αφήγηση ιστοριών μέσω Timelapse βίντεο.

Η υλοποίηση του project χωρίζεται σε 7 φάσεις, με την καθεμία να επικεντρώνεται σε ένα βήμα δημιουργίας βίντεο (χειρισμός της κάμερας/ δημιουργία σεναρίου και περικοπή, soundtrack, τίτλοι, κινούμενα σχέδια, εφέ βίντεο, μέσα διανομής), το οποίο θα μάθουν/εμβαθύνουν οι μαθητές μέσω δημιουργίας ενός βίντεο. Οι καθηγητές θα βρουν το διδακτικό υλικό που θα οπτικοποιηθεί με ενδιαφέρον τρόπο και με την βοήθεια των μαθητών θα δημιουργηθεί το κατάλληλο video.

Στο τέλος κάθε φάσης τα σχολεία θα συνεργάζονται στην μετακίνηση που θα κάνουν σε κάποιο σχολείο και θα γίνεται η αξιολόγηση της φάσης. Τα δημιουργημένα βίντεο θα προβάλλονται, θα αξιολογούνται και θα συζητούνται εκεί. Οι μαθητές θα δημιουργούν επίσης σύντομα βίντεο σε διεθνείς ομάδες για να ανταλλάξουν πρακτική εμπειρία, να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους και να αποδείξουν τι έχουν μάθει. Στην μετακίνηση επίσης θα παρουσιάζεται ένα πρόγραμμα επεξεργασίας video με έμφαση στην ενέργεια της φάσης που ολοκληρώνεται. Επίσης οι μαθητές θα φτιάξουν παρουσιάσεις για την χώρα που επισκέφτηκαν την οποία θα μπορούν να δείξουν στην τάξη τους ή σε άλλα events.

 

Εξαιτίας της πανδημίας και των περιορισμών που αυτή προκάλεσε, δεν ήταν δυνατή η μετακίνηση μαθητών κατά το σχολικό έτος 2020-21. Όμως το σχολείο ανταποκρίθηκε στις απαιτήσεις του προγράμματος και υλοποίησε τα πρώτα 3 βιντεομαθήματα:

 

 

1ο Βιντεομάθημα: "3D Printing: Fundamentals"

Στο πρώτο βιντεομάθημα (που υλοποιήθηκε όλο εξ αποστάσεως) μιλήσαμε για τα βασικά της τρισδιάστατης εκτύπωσης και τα θεωρία πίσω από την υλοποίηση, όπως μπορείτε να δείτε στο ακόλουθο βίντεο:

 

 

2ο Βιντεομάθημα: "3D Printing  Process [from start to finish]"

Σε αυτό το 2ο βιντεομάθημα αναφερθήκαμε στη διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί για να γίνει η εκτύπωση ενός τρισδιάστατου αντικειμένου. Από την εύρεση του μοντέλου στο διαδίκτυο ή την κατασκευή του με το κατάλληλο λογισμικό, μέχρι όλα τα στάδια της εκτύπωσης. Περισσότερα εδώ:

 

3ο Βιντεομάθημα: "Contruction of a 3D Printer - from Unboxing to the First Print"

Αυτό το βιντεομάθημα κυρίως περιελάμβανε την κατασκευή ενός 3D εκτυπωτή, καθώς αυτοί συνήθως δεν έρχονται έτοιμοι, αλλά απαιτείται η συναρμολόγησή τους, η οποία είναι μια "ευχάριστη πρόκληση". Το βίντεο:

;

 

Ειδικά την συναρμολόγηση την καταγράψαμε και σε βίντεο 360ο μοιρών:

 

 

 

Hits: 263