1ο ΓΕΛ Αιγίου
Πρόγραμμα Επαναληπτικών Προαγωγικών Εξετάσεων 2022
Εξεταστικά κέντρα όλων των ειδικών μαθημάτων έτους 2022
Στα συνημμένα έγγραφα μπορείτε να δείτε τα δελτία τύπου και τον ορισμό των εξεταστικών κέντρων των μουσικών μαθημάτων και των υπολοίπων ειδικών μαθημάτων
Γενικές Οδηγίες - Δικαιολογητικά - Πρόγραμμα ΤΕΦΑΑ 2022
Παρακαλούμε όλοι-ες οι ενδιαφερόμενοι-ες για τα ΤΕΦΑΑ να ενημερωθούν από το συνημμένο έγγραφο
Erasmus+ έργο "TIME for Digitalization" - 1ος χρόνος
Το σχολείο μας υλοποιεί από τον Μάρτιο του 2021 ένα νέο έργο Erasmus+ ΚΑ226, με την ονομασία «TIME for Digitalization» συνεργαζόμενο με δύο Ρουμάνικα σχολεία, το National College C.D. Loga και το National college Moise Nicoara και ένα Σέρβικο σχολείο, το Gimnazija Jovan Jovanovic Zmaj.
Το έργο αυτό στοχεύει πρωτίστως στην ανάπτυξη των ψηφιακής ικανότητας και της διαθεματικής αντίληψης 400 περίπου μαθητών με τη συμμετοχή τους σε δραστηριότητες που σαν τελικό απτό αποτέλεσμα θα έχουν την δημιουργία μιας ψηφιακής βιβλιοθήκης με ανοιχτό εκπαιδευτικό υλικό (βίντεο, παρουσιάσεις, σχέδια μαθημάτων κλπ.) με περιεχόμενο την διαθεματική ανάλυση του χρόνου για 4 βασικές ενότητες:
- ο χρόνος στην Λογοτεχνία και την Τέχνη,
- ο χρόνος στα Μαθηματικά και την Φιλοσοφία,
- ο χρόνος στην Επιστήμη και την Ρομποτική και
- ο χρόνος στην Ιστορία και στην προσέγγιση STEM.
Read more: Erasmus+ έργο "TIME for Digitalization" - 1ος χρόνος
Το 1ο Γενικό Λύκειο Αιγίου κατέλαβε την 3η θέση στον πρώτο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ιδεών Κοινωνικής Καινοτομίας
Το νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του British Council, σε συνεργασία με το Κοινωφελές Ίδρυμα Ιωάννη Σ. Λάτση, με τίτλο SkillsClubs: Δεξιότητες νέων για τον 21ο αιώνα, ολοκλήρωσε την πρώτη χρονιά υλοποίησής του σε σχολεία της χώρας μας, με την πραγματοποίηση τουπρώτου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Ιδεών Κοινωνικής Καινοτομίας. Σχολικές ομάδες από όλη την Ελλάδα ανταποκρίθηκαν στο κάλεσματων διοργανωτών, καταθέτοντας ευφάνταστες προτάσεις δράσεων που στόχο τους έχουν να απαντήσουν σε ένα κοινωνικό ή περιβαλλοντικό πρόβλημα που απασχολεί την κοινότητά τους, εντός ή εκτός σχολείου.
Φιλοξενία στο σχολείο μας 1ης συνάντησης με μαθητές του Erasmus+ έργου με θέμα την 3D εκτύπωση και την αρχιτεκτονική
Από 9 ως 13 Μαΐου 2022 φιλοξενήσαμε στο σχολείο μας την 1η συνάντηση με μαθητές του Erasmus+ προγράμματος με θέμα την χρήση των Μαθηματικών και της 3D σχεδίασης/εκτύπωσης στην Αρχιτεκτονική. Στο πρόγραμμα συμμετέχουν εκτός του σχολείου μας και δύο σχολεία από Γαλλία και Πορτογαλία αντίστοιχα. Το πρόγραμμα αυτό έχει ως στόχο να δουν οι μαθητές τα Μαθηματικά με μια πιο ενδιαφέρουσα ματιά, μέσα από την πρακτική εφαρμογή τους στην Αρχιτεκτονική.
Οι μαθητές κατά την διάρκεια της συνάντησης είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν καταρχήν τις βασικές δομές της Αρχιτεκτονικής. Έγινε οπτική ανάλυση στις αρχιτεκτονικές διαφορές της Ρωμαϊκής έναντι της Γοτθικής Αρχιτεκτονικής. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να σχεδιάσουν Ρωμαϊκές και Γοτθικές καμάρες σε 2 διαστάσεις με χάρακα και διαβήτη, αναπτύσσοντας τις απαιτούμενες γεωμετρικές δεξιότητες και αφομοιώνοντας τις εμπλεκόμενες ορολογίες της Αρχιτεκτονικής.
3η συνάντηση Erasmus+ προγράμματος «Active Learning Academy» στην Τζεζένα της Ιταλίας
Την εβδομάδα 1-7 Μαΐου μια ομάδα 5 μαθητών και 2 καθηγητών ταξίδεψε στην Τσεζένα της Ιταλίας στο πλαίσιο του Erasmus+ προγράμματος «ActiveLearningAcademy – Ενεργή Ακαδημία Μάθησης» (πρόκειται για την τρίτη κινητικότητα προγράμματος στο οποίο συμμετέχουν σχολεία και από την Κύπρο, την Πολωνία και την Ισπανία). Η Τσεζένα είναι μια γραφική πόλη 100.000 κατοίκων στη Βόρεια Ιταλία με μεσαιωνική αρχιτεκτονική, με το φρούριο RoccaMalatestianaνα δεσπόζει στο κέντρο της και με τη Μαλατεστιανή βιβλιοθήκη η οποία υπήρξε η πρώτη δημόσια βιβλιοθήκη στην Ευρώπη.
Read more: 3η συνάντηση Erasmus+ προγράμματος «Active Learning Academy» στην Τζεζένα της Ιταλίας
2η συνάντηση Erasmus+ προγράμματος «STEAMFUL» στο Οσιγιεκ της Κροατίας
Την εβδομάδα 1-7 Μαΐου 2022 πραγματοποιήθηκε η 3η κινητικότητα ανταλλαγής μαθητών στο πλαίσιο του προγράμματος «STEAMFUL» στο Όσιγιεκ της Κροατίας
Το έργο STEAMFULέχει ως βάση υλοποίησης την προσέγγιση STEAM (Science-Technology-Engineering-Art-Mathematics) δηλ. την διεπιστημονική μάθηση που βασίζεται σε προκλήσεις. Είναι μια προσέγγιση που εμπεριέχει τη διερεύνηση, την ανακάλυψη, τον προβληματισμό, την φαντασία. Η πρόκληση που έπρεπε να αντιμετωπίσουν οι μαθητές ήταν η προστασία της Δημοκρατίας από τις παραπλανητικές ειδήσεις (fake news).
Read more: 2η συνάντηση Erasmus+ προγράμματος «STEAMFUL» στο Οσιγιεκ της Κροατίας